Wij ontvangen graag op uw suggesties voor verbeteringen en uitbreidingen van deze website.
1 | |||||||||||
2 | |||||||||||
3 | |||||||||||
4 | |||||||||||
5 | |||||||||||
6 | |||||||||||
7 | |||||||||||
8 | |||||||||||
9 | |||||||||||
NIV PUZ | |||||||||||
In een Anti-King Hypersudoku of Anti-King Windoku worden de regels van de regulier sudoku aangevuld met 2 extra voorwaarden:
Op deze website vindt u verschillende varianten die sudoku combineren met het schaakspel.
ANTI-KING HYPERSUDOKU OPLOSSEN | |
---|---|
PUZZEL KIEZEN: |
Via NIV kies je een moeilijkheidsgraad.
Tussen haakjes zie je het aantal beschikbare puzzels per niveau. Bij PUZ vul je het nummer in van de puzzel die je wil oplossen. Kies START om de puzzel te laden. Klik op ⏭ om automatisch volgende puzzel te tonen. |
RIJ: | Voor het begin van elke RIJ vind je de ontbrekende cijfers voor die rij. |
KOLOM: | Voor het begin van elke KOLOM vind je de ontbrekende cijfers voor die kolom. |
BLOK (1-9): | Bovenaan links zijn 9 vakken met de ontbrekende cijfers van de 9 grote blokken. |
AANTALLEN: | Bovenaan zie je hoe vaak een cijfer al is ingevuld en waar. |
ANTI-KING WINDOKU INVULLEN | |
---|---|
CIJFER(S) KIEZEN: |
Kies links (=1ste kolom) het cijfer of de cijfers die je wil invullen en klik dan op het sudokuveld
van jouw keuze.
Klik op een cijfer en dan op het "lege vak" (links onder) om dat cijfer klein weer te geven. |
KNOP ✓: | Klik op de knop met ✓ om de puzzel te controleren. Al de juiste cijfers worden GROEN net als de begincijfers en kunnen niet meer veranderd worden. |
KNOP OPL: | Klik op de knop met OPL om de oplossing van de puzzel te tonen. |